19 november 2005

Min första blog

Inspirerad av min kära vän och granne Linus har jag nu skaffat min egen blogg.

Huruvida någon skulle vara intresserad av att läsa den eller om de ord jag nedtecknar kommer orsaka problem för mig och mina relationer till de jag håller kärt lär visa sig.

I denna blogg kommer jag vilja skriva alla de saker jag gjort och de saker jag skulle våga göra. Till exempel att jag fått halva min mage borttagen på sjukhus, det är något jag råkat ut för. Eller att ge mobilnumret till en vacker person på tunnelbanan, det är något min modiga kombo Seher har gjort.

Om en timme hoppas jag befinna mig i armarna på en vacker och inte allt för berusad kvinna på en fest i Vårberg. Själv kommer jag nämligen att ha så lite som noll promille i kroppen. Inte för att bevisa det faktum att det går att festa utan alkohol, utan för att jag inte är helt frisk efter operationen och ska softa lugnt. Och för att allt för berusade kvinnor inte är en bra idé att hångla med.

Om jag bara kunde hitta min skäggtrimmer, för jag ser rent för jävlig ut.

Det är bara att hoppas att det finns en ung bomhemisk kvinna på festen som finner mitt icke allt för fagra utseende fagert. Med det inte menat att bohemiska kvinnor skulle vara ofagra eller falla för skumma män, utan bara menat att jag själv ser ganska flummig ut. På ett positivt sätt. Herregud, jag har nystat in mig i något galet här och ska genast upphöra med att skriva.

Inga kommentarer: