14 december 2006

Menlösa tankar.

Jag gör menlösa ting.

Spenderar meningsfull tid på ingenting. Ägnar timmar och timmar åt att tänka på helt fel saker eller i alla fall fel perspektiv på de rätta.

Gudarna ska veta att jag inte är ensam om det här. Oh, nej, vi är många.

Jag stannar ständigt upp i tillvaron och börjar fantisera. Tar stunden, sekunden, platsen, människorna, så som det är och försvinner någon annanstans.

Kanske är jag trött, mycket trött.

Lusten, är det något man behöver jaga. Hitta. Jaga fatt på.

Hmm... Jag är nog väldigt trött och borde nog skriva en annan dag. Ha ha!

Kram alla sköna och vackra människor.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, jag vill veta mera om dina tankar. Du pratar så negativt om dom. Tror du man kan förvandla att se positivt på dom istället? Bara en tanke

Jonatan 'Kip' Kipowsky sa...

Visst kan jag berätta mer om mina tankar. Men eftersom du är anonym blir det ju något meckigt... :)

Och dessutom blir 2007 ett underbart år, så det kanske vänder!

/Kip