02 juni 2007

Kantklippt lugg.

Skrivet 11 maj 2007.
Göteborg.

Jag vill berätta för dig om dina händer.
Och jag vill berätta för dig om din själ.
Om dina händer som jag tror vet så mycket och känt på så mycket och kan skapa och forma.
Hur dina händer berättar om din själ.

Jag vill berätta för dig om ditt leende.
Och jag vill berätta för dig om din kärlek.
Om ditt leende som jag aldrig ska ta för givet och alltid alltid ger mig allt jag behöver.
Hur ditt leende är din kärlek.

Och jag vill berätta för dig om din kantklippta lugg.
Hur mycket jag gillar din kantklippta lugg.

Och att jag vill röras av dina händer och se din kantklippta lugg och kyssa ditt leende.

Jag vill berätta detta.
Och jag vill göra detta.

Och jag hoppas att du vill.
Jag vill att du vill.

Får jag berätta det här för dig?

Inga kommentarer: